DijitalPaNO

#dijital #pazarlama #etkinlikler #sosyalmedya #reklam #agilemarketing #işletmeler

Diesel Facebook’u Mağazalara Taşıdı…

Sosyal medya kullanımının giderek yaygınlaşması, markaları da yaratıcı uygulamalara yöneltiyor.

Facebook’ta hayranların toplam sayılarının milyarlarla ifade edilmesi üzerine iştahı kabaran ve  bu alanda yaratıcı bir şeyler yapmayı düşünün Diesel yetkilileri, facebook’u mağazalarına taşımış.

Mağazalarda, deneme kabinlerine yakın alanlara kurulan facebook noktaları ile, denediğiniz bir ürünün üzerinizde nasıl durduğunu facebook taki arkadaşlarınızla paylaşıp fikirlerini almak isterseniz, aynaya yerleştirilmiş kamera ile fotoğrafınızı çekip, facebook hesabınıza yükleyebiliyorsunuz.

Uygulamanın videosunu görmek isterseniz, buyrunuz:

Reklamlar

One comment on “Diesel Facebook’u Mağazalara Taşıdı…

  1. Geri bildirim: Perakendenin Fiziksel Dünyasında “Dijital Tüketici”.. | DijitalPaNO

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on 20 Nisan 2011 by in e-Ticaret, Sosyal Medya, Tasarım, uygulamalar and tagged , , .
%d blogcu bunu beğendi: