DijitalPaNO

#dijital #pazarlama #etkinlikler #sosyalmedya #reklam #agilemarketing #işletmeler

Alışveriş’te Başarılı Bir Mobil Uygulama Örneği: Shopkick

Şu sıralarda herkes yeni yıl alışverişi ile meşgul. Perakende sektörü yeni yıl alışverişlerini cazip kılmak için rekabet halinde…

Mobil uygulamaları henüz perakende sektüründe çok aktif kullanmadığımızı düşündüğümden, yurt dışından başarılı bir mobil uygulama örneğine yer vermek istiyorum bu yazıda.

Shopkick

Shopkick alışveriş severler için yaratılmış başarılı bir mobil uygulama. Shopkick uygulamasını telefonunuza indiriyorsunuz.

iOS ve Android uygulamalarda kullanılabiliyor.

Uygulama daha çok kick (puan) toplama mantığı üzerine çalışıyor.

  • Üye bir iş yerine girdiğiniz anda ilk kick (puan) leri toplamaya başlıyorsunuz. Üye işyerinden adım attınız an kick iniz cepte. Hiçbir alışveriş yapmasanız bile kick garanti. Ne kadar kick toplayacağınız üye işyerine göre değişiyor.
  • Üye iş yerinde dolaşırken size özel tekliflerle karşılaşabiliyorsunuz.
  • Yine dolaşırken, bazı ürünlerin barkodlarını sisteme okutarak da kick kazanabiliyorsunuz, hiç bir alışveriş yapmasanız bile.
  • Alışveriş yaptıktan sonra, anlaşmalı kredi kartları ile ödemenizi yaptığınız an (Shopkick Visa ile anlaşmış) kazandığınız kick ler yine cebinize gönderiliyor.
  • Kazanılan kick leri daha sonra hediye kartları olarak, bazı restaurant larda öğle veya akşam yemeği bileti, facebook kredisi, sinema bileti, bazı özel ürünler hatta yüksek puanlara dünya turu olarak bile kullanmanız mümkün. Dilerseniz puanları 30 adet anlaşmalı sivil toplum örgütüne bağışta bulunarak da kullanabilirsiniz.

Shopkick, alışverişi zevkli hale getiren, alışverişten çok zevk almayan teknoloji kullanıcılarını dahi mağazalara çekebilecek, alışveriş yaptırmasa dahi ürünleri görünür kılıp ilgiyi arttırabilecek, oldukça iyi düşünülmüş, katılımcı bir uygulama.

Her ne kadar ülkemizde mobil aplikasyonlar perakendede henüz çok yaygınlaşmasa da, bu kadar geniş bir pazara sahip olduğumuz düşünülürse Shopkick benzeri uygulamaların yakın zamanda daha aktif kullanılmaya başlanacağını düşünüyorum.

Aşağıda Shopkick tanıtım videosunu bulabilirsiniz.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on 19 Aralık 2011 by in Dijital Pazarlama, e-Ticaret, Sosyal Medya, Tasarım, uygulamalar and tagged , , , .
%d blogcu bunu beğendi: