DijitalPaNO

#dijital #pazarlama #etkinlikler #sosyalmedya #reklam #agilemarketing #işletmeler

e-Posta İçeriği Oluşturma Konusunda 5 İpucu…

e-Posta içeriği oluşturma konusunda 5 ipucu

e-Posta gönderimi hala önemli pazarlama araçlarından biri. Etkili/geri dönüşü yüksek bir e-posta pazarlama stratejisi için pek çok değişken var. Bunların en önemlilerinden biri de içerik oluşturma…

Buyrunuz, üyeleriniz/potansiyel müşterileriniz için etkili içerik oluşturma konusunda yardımcı olabilecek 5 ipucu:

1- E-posta üyelerinizin kimliğine uygun içerik gönderin.

Kadınlara gönderdiğiniz e-postada ürününüzü kullanan bir kadın, erkeklere gönderdiğinizde daha maskülen bir anlatım dili veya çocuklar için daha eğlenceli bir tasarım… Tüm bunlar e-postayı okuyan kişi için cezbedici olabilir.

2- İnsanlara bir şey satmaktansa bir fayda sağlayın.

Tamamen satış üzerine odaklanmış bir anlatım dili irite edici olabilir. Bunun yerine ürününüzün/hizmetinizin faydaları üzerine odaklanan bir içerik daha inandırıcı. Hatta bu konuda farkındalık yaratmak için sorular bile sorabilirsiniz!

3- Yanlış anlamaları önleyecek içerik paylaşın.

Hepimizi bir şey satın alırken ederinden çok ödemekten veya çalışmayan bir şey satın almaktan korkarız. Bu yüzden ürününüzün garantisini, iade şartlarını anlaşılır bir dille ifade edin. Fiyatın “uygun” olduğu konusunda ikna edici argümanlarınız olsun. Uygun fiyat tabi ki ucuz ürün anlamına gelmiyor. Fiyatınız piyasa ortalamasının üzerindeyse bile, neden böyle olduğunu (yüksek kalite/özel yapım/daha uzun kullanım süresi vb.) açıklayan argümanları mutlaka belirtin.

4- Satın almayı engelleyecek etkenleri ortadan kaldırın.

Çoğu zaman satışın gerçekleşmemesinin nedeni satın almaya engel bir durumun olmasıdır. Bu nedenler fiziksel, ekonomik veya duygusal olabilir. Ürününüzün/hizmetinizin nereden satın alınabileceğini, ödeme seçeneklerini, danışma hattının telefon numarasını açıkça belirtin.

5- Dürüst ve basit içerik sunun.

Aldatıcı teklifler, dikkat çeken ama yanıltıcı başlıklar etik açıdan çok uygun değil. Belki başlangıçta size geri dönüşü yüksek olabilir ama uzun vadede güven kaybettiriyor. Unutmayın: Ne sattığınız kadar “nasıl” sattığınız da önemli!

Fotoğraf: http://www.freedigitalphotos.net/images/Internet_g170-E_Mail_Symbol__p28380.html

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on 19 Aralık 2012 by in Dijital Pazarlama, Hippi Pazarlama, Pazarlama and tagged , , , , .
%d blogcu bunu beğendi: