DijitalPaNO

#dijital #pazarlama #etkinlikler #sosyalmedya #reklam #agilemarketing #işletmeler

Tribal Worldwide İstanbul’dan Yaratıcı Çalışmalar

Günümüzde reklam ajanslarının zeki, çevik, yenilikçi ve aynı zamanda sezgileri güçlü olanı makbul. Tribal Worldwide İstanbul bu anlamda şimdiki zamanı en iyi okuyan ajanslardan biri…

2014 yılı Ajans için oldukça verimli geçmiş. The Cat Report 2014’e göre Yılın En Çok Ödül Alan 3. Reklam Ajansı. Hem Felis hem Advertising Age’te Yılın Yeni Nesil Ajansı seçilmiş. 2015’i henüz yarılamamışken çok önemli 2 ödülleri var. Bunlardan biri Vodafone- Beşiktaş Esnafı reklam filmi ile Effie Awards’ta Özgün Marka Deneyimi Yaratanlar kategorisinde Altın Effie. Diğeri New York Festivals’ta Finansal ve Yatırım Hizmetleri Kategorisinde İş Bankası Borsa reklam filmi ile finalistlik.

Tribal Worldwide İstanbul kendini “Yeni zamanların reklam ajansı” ifadesiyle tanımlıyor… Evet yeni nesil bir reklam ajansı ama bana kalırsa Ajans’ı öne çıkaran/başarılı kılan özelliği geçmişi/gelenekseli göz ardı etmemesi hatta çoğu zaman geçmişten ilham alarak yeniyi yaratması.

Ajans geleneksel, dijital, sosyal medya ve hatta teknoloji geliştirme de dahil geniş bir platformda çözümler üretiyor. Kullanıcı Deneyimi (UX- User Experience) henüz ülkemizde pek çok teknoloji geliştiren firma tarafından dahi ihmal edilirken, Tribal Worldwide Istanbul’un UX Departmanı olması hakikaten takdire şayan!

Tribal Worldwide İstanbul 2014 Yılı Basın İlanlarından Örnekler

Gelelim yazı dizimize… Biliyorsunuz daha önce DijitalPaNO’da Cat Report’ta ilk 10’a giren ajansların basın reklamları hakkında bir dizi başlattık. Ödül Almamış Basın Reklamları dizisi…

Ajanslar tüm yıl çok yaratıcı işler çıkartıyor. Özellikle son yıllarda uluslararası ödüllerimizin sayısı gittikçe artıyor. Bunca emek/özenle hazırlanmış, üzerinde günlerce düşünülmüş/çalışılmış reklamlardan ödül almamışlarını maalesef medyada göremiyoruz… Siz de benim gibi merak edenlerdenseniz, buyurunuz Tribal Worldwide İstanbul’un 2014 basın ilanlarına hepbirlikte bakalım… Her iki kampanya da oldukça yaratıcı.

3üncü Bilet Bedavaya Gelsin, Cepyol.com’da Kampanya

Cepyol.com’un indirim kampanyasını duyuran reklamlarda iç içe geçmiş 3 destinasyon var. Pasaport damgaları ve şehirler/ülkeler reklamı cazip hale getirmiş.

Künye

Yaratıcı Yönetmen: Arda Erdik, Başar Bellisan

Yaratıcı Grup Başkanı: Barış Sarhan

Sanat Yönetmeni:Sevil Şimşek

Fotoğraf: Emre Göloğlu

Müşteri İlişkileri: Elif Mertoğlu

Prodüktör: Ümit Bak

Cepyol.com indirim kampanyası reklamı

cepyol.com basın reklamları

Cepyol.com 3 bilet indirim kampanyası

Cepyol.com 3 Bilet Kampanya – Ajans: Tribal Worldwide İstanbul

Dünyaca Ünlü Markalar Outletim.com’da…

Dünya markalarını %70 indirimle satan outletim.com reklamında, hava atmayı seven pinokyolara yer verilmiş 🙂 .

Künye

Yaratıcı Yönetmen: Arda Erdik, Başar Bellisan

Yaratıcı Grup Başkanı: Barış Sarhan

Reklam Yazarı: Arda Erdik

Sanat Yönetmeni:Zeynep Ordu

Müşteri İlişkileri: Elif Mertoğlu

İllüstrasyon: Sıtkı Görçiz

outletim.com indirim kampanyası

outletim.com basın reklamları

Outletim.com Basın Reklamları – Ajans: Tribalworldwide Istanbul

Reklamlar

One comment on “Tribal Worldwide İstanbul’dan Yaratıcı Çalışmalar

  1. Geri bildirim: BLAB ve Fark Yaratan Çalışmaları | DijitalPaNO

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on 25 Mayıs 2015 by in Grafik, Reklam, Tasarım and tagged , .
%d blogcu bunu beğendi: