DijitalPaNO

#dijital #pazarlama #etkinlikler #sosyalmedya #reklam #agilemarketing #işletmeler

BLAB ve Fark Yaratan Çalışmaları

BLAB oldukça genç bir ajans, 3üncü yılını henüz doldurmuş… Bu kısa süreye pek çok ödül sığdırmayı başarmış.

2014 yılında Türkiye’nin en çok Kristal Elma Ödülü alan 2inci Reklam Ajansı. The Cat Report 2014’e göre Türkiye’nin en çok ödül alan 3üncü ajansı. Geçtiğimiz yıl Kristal Elma ile Effie Ödülleri tamı tamına paralel gitmiş, yaratıcılığı ödüllendirilen tüm çalışmalarının Effie Awards ile etkinliği de ödüllendirilmiş. Effie endeksine göre Avrupa’nın en etkin 7inci, dünyanın en etkin 10uncu bağımsız ajansı…

Meyhanedeyiz.biz kampanyaları aldığı ödüllerin yanı sıra 2014 yılında adından en çok söz ettiren kampanyaların başında geliyor. Meyhanenin Güzel İnsanları her seferinde aynı keyifle tekrar tekrar izlenebiliyor… Sosyal medyada en çok etkileşim alan kampanyalardan biri. Geçen yıl reklam dünyasından aklınızda ne kaldı diye sorulsa, pek çoğumuz bu samimi, içten güzel insanları söyleriz sanırım.

Vestel Anneler Günü – Çok Düşünen Anneler reklamı 2014’te öne çıkan BLAB çalışmalarından bir diğeri. Bu yıl için hazırladıkları Aynısını Yapan Anneler kampanyasına bakılırsa, yeni ödüller yolda gibi görünüyor… Her ikisi de müthiş!

BLAB çalışmalarındaki dikkat çeken özellik cesur denilebilecek kadar yenilikçi yaklaşımları. Denemekten, risk almaktan korkmuyorlar; bu da sonuçlara fark yaratan, etkili, çok konuşulan işler olarak yansıyor. BLAB adının içindeki LAB:laboratuvar’ın hakkını veriyor!

BLAB’ı farklı kılan diğer çarpıcı özelliği multidisipliner kültürü… Ajans altyapıları birbirinden farklı gençleri bir araya getiriyor. Sadece bireyler değil, Creative Bonanza ve Madde 22 kuluçka şirketleri de zaman içerisinde bu çoklu kültürün bir parçası olmuşlar… İletişimi mecra bağımsız olarak tasarlayabilmeleri sanırım bu kültür zenginliğinin bir sonucu. BLAB; geleneksel ajansların hikâye yaratma becerisiyle, dijital ajansların hikâyeyi farklı mecralarda anlatma becerisini bir araya getirebiliyor.

BLAB 2014 Basın Reklamları

Biliyorsunuz DijitalPaNO’da bir süredir 2014 yılında en çok ödül alan reklam ajanslarının basın reklamlarına yer veriyoruz.

BLAB’in 2014 yılı basın çalışmalarından ilki Tatil.com için.

Tatil.com – Burada Olma Orada Ol

Tatil.com için hazırlanan erken rezervasyona indirim kampanyasının başlığı “Burada Olma Orada Ol”. Yaz tatili önceden planlamayanlar için son dakika sürprizleri ile dolu! Reklamlar yaz sezonu ile artan halay başı/kirve etkinliklerine güzel bir gönderme yapıyor :).

Görselleri büyütmek için üzerlerine tıklayabilirsiniz. 

BLAB Tatil.com Kampanya: Burada olma, orada ol

Ajans: BLAB

Tatil.com erken indirim kampanyası basın reklamı. Ajans Blab

Ajans: BLAB

Weople.com ile Gerçekleşmeyecek İstek Yoktur

Weople.com bir BLAB girişimi. Girişimin kendisi başlı başına oldukça yaratıcı, basın ilanları da bu sıradışı fikre yakışmış.

Weople.com, ‘İste, Birleş, Gerçek Olsun’ söylemiyle yola çıkan, markaların tüketicilerle doğrudan iletişime geçtiği bir platform.

Weople.com bireylere en çok yapmak istediği 27 şeyi soruyor, sonra da bu isteklerin gerçekleşmesi için onlara destek oluyor, ilham veriyor ve bazen de imkân sunuyor.

BLAB yaratıcı basın reklamları

Blab weople reklamları

Blab Weople.com İçimdeki çocuk reklamı

Ajans: BLAB

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on 11 Haziran 2015 by in Reklam, Tasarım and tagged , .
%d blogcu bunu beğendi: